Pronájem tiskových zařízení a kopírovacích strojů
Investujte raději do svého byznysu a neutrácejte své finance za nákup kancelářské techniky. Rádi Vám nabídneme možnost pronájmu strojů od 12 do 60 pravidelných měsíčních splátek s následnou možností odkupu stroje do Vašeho majetku po řádném ukončení Nájemní smlouvy.
10 PRO, proč je výhodný pronájem
- Minimální počáteční náklady – první vyúčtování až v prvním týdnu následujícího měsíce,
- garantovaná cena po celou dobu pronájmu s individuální délkou – 24 až 60 měsíců,
- kompletní servisní služby v režimu „vše v ceně za výtisk”, zcela transparentní řešení – platíte pouze výtisky, které skutečně uděláte,
- okamžité měsíční účetní odpisy, na jedné faktuře uvedena částka za pronájem i výtisky,
- ideální rozložení finančních prostředků na provoz techniky a záruční doba po celou dobu pronájmu zdarma,
- zdarma odborná konzultace, návrh optimálního řešení, sjednání nájemní smlouvy, instalace a zaškolení obsluhy,
- servisní zásahy a dodávky spotřebního materiálu nejpozději následující pracovní den, v případě požadavku klienta na rychlejší servisní odezvu lze sjednat individuální reakční dobu zásahu,
- služba e-Maintenance ADVANCE – vzdálený monitoring zařízení poskytující hlášení stavu počítadla, informace o využívání zařízení a automatické vyžádání servisního zásahu a tonerů,
- garance použití výhradně originálních náhradních dílů a spotřebního materiálu,
Servisní a materiálová smlouva na stroj
Nechcete neustále shánět spotřební materiál či servis pro Váš kopírovací stroj nebo tiskárnu? V případě uzavření Servisní a materiálové smlouvy je pevně stanovena částka za každý vyhotovený výstup A4/A3, ve které se Vám kompletně postaráme o stroj jak z pohledu servisního, tak veškerých dodávek spotřebního materiálu.
10 PRO, proč je výhodná Servisně materiálová smlouva
- Kompletní servisní služby v režimu „vše v ceně za výtisk”, zcela transparentní řešení – platíte pouze výtisky které skutečně uděláte,
- individuální délka dle potřeb klienta – až 96 měsíců,
- garantované ceny za výtisky po celou dobu trvání,
- zdarma instalace zařízení a zaškolení obsluhy,
- žádné poplatky (při uzavření či pravidelné paušální), zdarma odborná konzultace a návrh optimálního řešení,
- servisní zásahy a dodávky spotřebního materiálu nejpozději následující pracovní den, v případě požadavku klienta na rychlejší servisní odezvu lze sjednat individuální reakční dobu zásahu,
- služba e-Maintenance BASIC – poskytující hlášení stavu počítadla, za poplatek verze ADVANCE přidávající informace o využívání zařízení a automatické vyžádání servisního zásahu a tonerů,
- záruční doba po celou dobu trvání smlouvy zdarma,
- ideální rozložení nákladů na provoz techniky,
- garance použití výhradně originálních náhradních dílů a spotřebního materiálu.